پیام تبریک۲

افتخار آفرینی دوباره

                                                              باز هم از مامایی ۹۰  

این بار مقام اول در والیبال  

والیبال زنان 

دوستان عزیزم 

               راضیه ملایجردی  

                                                            و  

                                                        فرزانه انصاری پور

 

          کسب مقام اول در مسابقات والیبال رو بهتون تبریک میگم. 

                            به امید افتخار آفرینی دوباره.

 

نظرات 15 + ارسال نظر
آلاله 1390/10/02 ساعت 21:49

فرزانه و راضیه...
هورااااااااااااااااااااااااااا....هورااااااااااااااااااااااااااا
تبریک میگم بچه ها.دمتون گرم. منتظر پیروزی های بعدی هم هستیم.!!!!

بالاخره دانشگاهه و یه مامایی ۹۰

مارال 1390/10/02 ساعت 22:40

من هم از طرف خودم به دوستان خوبم تبریک می گم و امیدوارم همیشه همین طور خوش بدرخشن....

مرسی مارال جون

فاطمه 1390/10/03 ساعت 09:16

تبریک جانانه .....
دمتون گرم .....
بازم مامایی۹۰ خوشم اومد از تو (سحر)هم ممنون که به دوستامون تبریک گفتی

مرسی فاطمه جون.

کوچک ترین کاری بود که می تونستم براشون انجام بدم.

z مامایی 90 1390/10/03 ساعت 12:10

سلام من هم بهتون تبریک میگم امیدوارم در کسب مقامات بالاتر شما رو ببینم

مرسی خانوم

مژگان 1390/10/03 ساعت 12:15

فقط تبریک و دیگر هیچ!!!!!!!

از طرف منم فقط تشکر و باز هم تشکر

فرزانه 1390/10/03 ساعت 12:16

مرسی سحرجون بابت پیام تبریکت
امیدوارم اساتید و رئوسای دانشگاه کمی واسه ورزش بانوان وقت بگذارند و اهمیت بدن
تا باپشتکار خانمهای ورزشکار تیم های عالی رو از دانشگاه بیرون دهیم

انشا الله.
ولی فک میکنم حالا حالاها فقط و فقط باید رو پشتکار خودمون حساب کنیم.
بابت تبریکم بعدا باهاتون حساب میکنم.

سلام 1390/10/03 ساعت 13:02 http://س

مبارکه,انشاالله تو زندگی هم موفق و موید باشن.

علیک سلام.
مرسی .
با پشتکارشون حتما میشن.

بهاره 1390/10/03 ساعت 13:09

به گوش فرزانه برسونید هر کی ندونه من که میدونم دلیل موفقیتش جی بوده!!!!! ملی پوشان پیروز باشید خرم چون گل هر روز باشید . مامایی نامت جاوید بادا. بخشنده چون خورشید بادا!!!!!!!!!

از دست تو بهاره حالا .......
این شعر تحریف شدتم بذار وقتی ملی پوش شدن بخون.
راستی مرسی.

مهتاب 1390/10/03 ساعت 14:27

بچه ها ایشالا همیشه موفق باشید

انشا الله.

چه عالی موفق باشین همکارای عزیزم

مرسی

حنظله واعظی 1390/10/03 ساعت 19:42

سلام آفرین صد آفرین واقعا خوشحال شدم آخ جون کاپ ‎
واقعا خوشحال شدم ایشالا برین جام باشگاههای اروپا

منظورت چیه؟؟؟؟؟؟؟
خوب معلومه که اونجام میرن

فائزه 1390/10/04 ساعت 10:01

منم به نوبه ی خودم موفقیتتونو تبریک میگم ان شا ا... که آخریش نباشه.باید قول بدین ها.............

باشه قول میدن

[ بدون نام ] 1390/10/05 ساعت 18:21

مبارکه مبارکه میام سوئیتتون شیرینی بدینا

خوب برو شیرینی بخور ...

NaNa 1390/10/10 ساعت 22:58

سلام .واقعا جای افتخار داره ک تودانشکده امون جای رشد وپیشرفت ورزش زیاده هر چند دانشکده امون کوچیکه ولی خدایی بچه ها اینقده تو ورزش مخصوصا والیبال ک خودم والیبالیستم اکتیون جای تحسین داره وامیدوارم رشد کنه و از مقام بین دانشگاهی برسه ب المپیاد دانشگاهی کل کشور ک تازگی ها متاسفانه باختیم ولی حق داشتیم چون ب گروه مرگ ک متشکل از س تیم بود البته با خودمون بر خوردیم و تو همین گروه یکی دوم شد یکی سوم ب جز ما ...عزت زیاد .بای

ال نینو 1390/10/11 ساعت 14:20

سلام!!!
با این که من یه بسکتبالیست فوتبالی هستم ولی به این بروبچ والیبالی تبریک میگم!!!!!!
امیدوارم همیشه موفق باشند!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد