خدایا دمت گرم ...!!!

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجونSaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجوندمی دور از هیاهو , با طبیعت رویایی کره زمین - 2دمی دور از هیاهو , با طبیعت رویایی کره زمین - 2دمی دور از هیاهو , با طبیعت رویایی کره زمین - 2دمی دور از هیاهو , با طبیعت رویایی کره زمین - 2 

 

 

 

                                    خدایا دمت گرم

نظرات 14 + ارسال نظر
mahta 1390/11/24 ساعت 23:23 http://www.luxfa.ir

همیشه از دونستن و خوندن جزئیات خوشم میومد! امیدوارم همیشه اونقدر کارت برات تازه بمونه که همه چیو با نکته هاش تو ذهنت نگهداری و واسه بقیه هم زود زود تعریف کنی! ملاصدرا میگه خاطره رو باید تو لحظه نوشت،چون هر بار که به یادش میاریم ناخودآگاه دستی به تغییرش میبریم!
موفق باشی
با آرزوی سلامتی برای هر کسی که احساس میکنه خیلی خوشبخت

ممنون

mostafa hooshbari89 1390/11/25 ساعت 09:48

عکساخیلی خوبن ولی عنوانش .............

فکر کردم وقتی این عکسارو ببینیم به قدرتش پی ببریم و بگیم خدایا دمت گرم
چی بهتره به نظرتون

فرزانه 1390/11/25 ساعت 22:01

خیلی قشنگه گلم

نظر لطفته عزیزم

امین 1390/11/25 ساعت 22:52 http://stnkums89

سلام
عکس اولیو چهارمی خیلی قشنگترن
ممنون بابت عکسای قشنگتون
موید باشید

البته همشون قشنگترن
ممنون

مهسا 1390/11/26 ساعت 09:35

بازم از این عکسای طبیعت بذار .دلمون باز میشه

عکس زیاد دارم ولی فکرکنم اگه همش توی وب عکس باشه وبمون تکراری بشه
ولی چشم وهسه دفعت بعدی

مهسا 1390/11/26 ساعت 21:16

تصاویری رو انتخاب کرده بودید که من تا بحال ندیده بودم.لذت بردم.

خواهش میکنم

آیدین 1390/11/27 ساعت 14:08

خییییییییییییییییییییللللللللللیییییییییییییییییی تصویر قشنگیه!!!!!!!!!!!!!
خداییش من از وبتون خیلی خوشم میاد!!!!!!!!!خیلی باحاله!!!
دم شماهم گرم!!!!!!!!!!!
یه چیزی:روز عشق ایرونی رو به همتون تبریک میگم!!!!!!!!
سپندارمذگانتون(۲۷بهمن)مبارک!!!!!!

مطمئنا که همه ی عکسایی که بچه های مامایی میذارن قشنگه
۲
به شما هم تبریک میگم

خیلیییییییییییییییییییییییییییی زیباست

ممنون گلم

نگاه 1390/12/06 ساعت 15:50

عکس قشنگیه,
اما دل من از ابرهای تو عکسیم ک گذاشتی گرفته تره
کاش خدا اینقد احساساتی نمیافریدم

ای بابا به گرفتگی عکس دقت نکنید از حس قشنگیش لذت ببرید...

نگاه 1390/12/09 ساعت 20:38

ازم خورده نگیر
اخ خیلی وقته هیچیز برام قشنگ نیس
دوسی دارم همش بخابم تا دیگ فکر نکنم
اما تو خابم...

خواب که هستید چون خواب که این طوری نوشته نمیشه
خاب

نگاه 1390/12/09 ساعت 23:58

گاهی ادم از دیدن ی بوته ی خشک وسط کویر انچنان لذتی میبره ک قابل توصیف نیست
اما گاهی اوقات انچنان دل ادم گرفتس ک بهترین مناظرم براش بی معناست...
داد از غم ...

خوشچل 1390/12/10 ساعت 00:05

این همه نناز ب حسنت
ب رنگ زیبای چشمت
هی نگو از تو سرم من
از همه زیباترم من
منم بیر بیر میشم
تو هم بیر میشی
از دیدن خودت تو اینه سیر میشی
ای باره قلبم,عزیزو دلبندم
بکار این دنیا
تو اینه میخندم
مجنون باییزی تو لیلی گمکرده داره
چند وقته برای گفتن حرف تازه ای ندارم...

شعرتون قشنگه ولی به تصاویر فکر کنم ربط نداره

س ی س 1390/12/10 ساعت 00:07

دل همیشه عاشق...
من ان گلبرگ مغرورم ک میمیرم زبی ابی
ولی با خفتو خاری
بی شبنم نمیگردم

ممنون از شعرتون

یالان دنیا 1390/12/10 ساعت 00:12

من اونی نیستم ک تو فکر میکنی
من اونیم ک تو حتی فکرشم نمکیکنی...
لبخند میزنم تو فکر میکنی ک بازیرو بردی...هیچوقت نمیفهمی ک من با هر کس رقابت نمیکنم...
دلگیر نشو
من همدم نمیشوم
تقدیم ب اونیک بیدلیل رفت...

چه دلگیر مرسی از شعر قشنگتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد