فرهنگ لغات *طنز*

 

وانت:اینترنت آزاد و بدون فیلتر

saturday: روز جهانی ساطور

کته ماست : آن گربه مال ماست

نلسون ماندلا:نلسون اون وسط گیر کرد

freezer:حرف مفت

Morphin : باید بیشتر فین کنی

کراچی : پس تکلیف ناشنوایان چه میشود؟

MissCall : دختر نا بالغ را گویند

Keyboard : چه کسی برنده شد؟

مشروبات :روبات مشهد رفته

چهار محال بختیاری : ممکن نیست عدد ۴ برای شما شانس بیاورد

مورچه خوار : خواهر مورچه...فحشی که موریانه ها بهم می دهند 
Superman : مرد بقال
مهران : شخصی که در هوای مه آلود رانندگی می کند
پسمانده : پ نه پ رفته!!!  
بیگلی بیگلی : پدربزرگ بروسلی، بزرگ خاندان لی 
مزدور : نوعی موز که در مناطق دور می روید!!  
کره حیوانی : بیچاره ناشنواست
مناجات : انواع و اقسام مونا  
واویلا : ویلایی که درش به روی همه باز است  
جنسیتی : شهر ارواح
گوگولی : فرزند بروس لی و گوگوش
کالسکه : هنگامی که یک اصفهانی یک میوه ی کال میخورد
سوغاتی:بسیار عصبانی
نظرات 9 + ارسال نظر
سمانه 1391/03/07 ساعت 09:48

مرسی سپیده جون خیلی مطلب باحالی بود مخصوصا لغت موریانهکلی خندیدم

سلام عزیزم من خودم از واویلا خوشم اومد

مژگان 1391/03/08 ساعت 10:15

سلاااااااااااااااااااااام!!!
باحال بود رفیق!

سلام عزیزم مرسی که واسم نظر گذاشتی

آلاله 1391/03/09 ساعت 00:26

خیلی جالب بود عزیزم!
کلی خندیدم!!
آپ خیلی به موقعی بود.نمیدونم چرا همه وبلاگا سوت کور شده؟!!!!
هم یه دفه تصمیم به درس خوندن گرفتن
از همین دوران امتحانات از همه بیشتر بدم میاد.همه فک میکنن چون امتحان داریم پس وبلاگ تعطیل.

سلام عزیزم آره منم واسه همین آپ شدم تا بقیه هم یاد بگیرن

درجواب ویونا 1391/03/10 ساعت 12:33

سلام دوست عزیز نظرتون رو تایید نکردم چون فکرکردم شاید دوست نداشته باشین همه رمزتونو بدونن.
مرسی

بــــــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــه!!!!
چه عجــــــــــــــــــــــــب!!!!!
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خیلی باحال بود....
اصلا این تله پاتی() رو حال میکنی!!!!
قبل از این که نظرتو بخونم اومده بودم واست نظر بذارم نانازم...
مثل همیشه عاااااااااااااااااااالی بودی...
راستی منم تو وبم خیلی وقته که یه مطلب به اسم فرهنگ لغت گذاشتم که با مال تو فرق داره،اگه دوست داری بیا بخونش خوشملم...

باشه عزیزم میام میخونمش.مرسی که نظر گذاشتی

امین 1391/03/11 ساعت 19:20 http://stnkums89.blogsky.com

این یکی خیلی باحال بود
سوغاتی
موفق باشید

سلام مرسی بابت کامنتتون

آی سودا 1391/03/20 ساعت 22:30

سلام سپیده
چقدر خندیدم واقعا که جالب بود مخصوصا این مشروبات....
بازم از این مطالب باحال بذار

سلام عزیزم چشم بعد امتحانا میذارم.
قابلی نداشت

هوای بهاریم سرد است

تنهاییم را با شبهای سرد و کوچه های تاریک تقسیم میکنم

مسیر کوچه ها را پیش گرفته ام

مسیرم را نمیدانم

فقط میروم

هر جا رسیدم آنجا خوش است

میخواهم با دلم بروم

پس

چشمهایم را بسته ام

به اوج این شب فکر میکنم

به اوج کوچه های بی کسیم

دلم خیلی گرفته

از راز پنهان شبانه

از فریاد خفه شده

از کوچه های بی کسی

از این شبهای بهاری دیگران که به سردی برای من میگذرد

بهار برایم بی معنی شده

شاید اینها به خاطر سردی هوای دلم باشد

هر چه هست دلم هوای باریدن دارد

چشم هایم را باز میکنم

به کوهی که همیشه خاطراتم را در غار دلش پنهان میکنم رسیده ام

غار و همدم بیکسیم سلاااام

من آمده ام تا مثل همیشه برایت بگویم

حوصله شنیدن داری؟

باور کن دلم مرا کشاند

چشمهایم بسته بود

همیشه در کنار معبد و معبود و کوه و غارش آرامم

میدانم تو تنها کسی هستی که همیشه با منی و درکم میکنی

میدانم معبود زیبایم

میدانم که بنده رو سیاهت را میپذیری

دوست دارم همین....
هوای بنده ات رو داشته باش خیلی ضعیفه...

سلام عزیزم مرسی که سرزدی متنی که نوشتیم خیلی قشنگ بود.
دوس داشتی به وب شخصیمم که لینکمونه سربزن

Amorous,lonely.isolated 1392/03/28 ساعت 15:29

فریزرش واقعا قشنگ بود کلى خندیدم.

خوشحالم که خوشتون اومده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد