دوست خدا

کودکی با پاهای برهنه بر روی برفها ایستاده بود و به ویترین فروشگاهی نگاه می کرد زنی در حال عبور او را دید . او را به داخل فروشگاه برد و برایش لباس و کفش خرید و گفت: مواظب خودت باش کودک پرسید: ببخشید خانم شما خدا هستید؟ زن لبخند زد و پاسخ داد: نه من فقط یکی از بنده های خدا هستم کودک گفت:می دانستم با او نسبت دارید... 

نظرات 14 + ارسال نظر
Ahmad.R 1391/04/27 ساعت 10:29

عالی بود

واقعا نسبتی با خدا داشته!!!!....

مرسی

خواهش میکنم.آره فکرکنم بنده خدا بوده.مرسی که سرزدین

ناهید.مامایی ازجنوب! 1391/04/27 ساعت 14:52

وای! خیلی ناز بود.

مرسی عزیزم که اومدی

سرو 1391/04/29 ساعت 16:58

که زیبا بنده ام را دوست میدارم

تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید

ترا در بیکران دنیای تنهایان

رهایت من نخواهم کرد

رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود

تو غیر از من چه میجویی؟

تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟

تو راه بندگی طی کن عزیز من، خدایی خوب میدانم

تو دعوت کن مرا با خود به اشکی، یا خدایی میهمانم کن

که من چشمان اشک آلوده ات را دوست میدارم

طلب کن خالق خود را، بجو ما را تو خواهی یافت

که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که

وصل عاشق و معشوق هم، آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد...

این شعر از زنده یاد سهراب سپهریه که البته طولانی تره.حس خاصی بهم میده.دوسش دارم
من واقعا عاشق خدای خودمم..
ایکاش یکم بیشتر خوب بودیم...
قشنگ بود عزیزم

سلام عزیزم خیلی قشنگ بود اشکمونو درآوردی

آلاله 1391/04/30 ساعت 11:34

سلام عزیزم!
داستان زیبایی بود.ممنون

سلام گلم خواهش میکنم

viona 1391/04/30 ساعت 23:23 http://sunnurse90.blogfa.com

آمد رمضان و مقدمش بوسیدم
در رهگذرش طبق طبق گل چیدم
من با چه زبان شکر بگویم که به چشم
یکبار دگر ماه خدا را دیدم ...

التماس دعا [گل][گل][گل]

سلام عزیزم شما هم مارو فراموش نکن

هلینا 1391/05/01 ساعت 14:51 http://www.helina.blogfa.com

___________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________ _______$$____$$_$$$$$
_________ _____$$$$$___$$$$$$$$$$
_______ _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
سلام با دو تا پست جدید بروزم زودی بیا

سلام باشه میام حتما

amin 1391/05/09 ساعت 13:20 http://stnkums89

سلام
این روزها اینقد لطف و مهربانی نسبت بهم کم شده که وقتی چنین کسی این لطفو می کنه فک می کنی این نباید آدم باشه باید فرشته باشه.
زیبا بود
موفق باشید

سلام بله واقعا همینطوره.مرسی که اومدین

آی سودا 1391/05/12 ساعت 19:12

سلام دوست من
مهربانی را تقسیم کنیم/من یقین دارم به ما هم میرسد/آدمی گر ایستاد بر بام عشق/دست هایش تا خدا هم میرسد....

سلام عزیزم یاد اتاقمون افتادم که اینو رو دیوارش چسبونده بودی.خیلی قشنگ بود.مرسی

وای چقد خوشگله

مرسی

واقعا زیبا بود احستت

ممنون لطف دارین

Amorous,lonely.isolated 1392/03/28 ساعت 15:22

گاهی دلم می خواهد ،وقتی بغض میکنم،خدا از آسمان به زمین بیاد ،اشک هایم را پاک کند،دستم را بگیرد وبگوید: اینجا آدما اذیتت میکنن؟!!بیا بریم...

واقعا قشنگ بود.مرسی

Amorous,lonely.isolated 1392/03/28 ساعت 15:24

با تمام وجود گناه کردم و در تکرار آن اصرار!!!اما نه نعمتش از من گرفت و نه گناهانم را فاش کرد...اگر اطاعتش کنم چه میکند؟؟؟

می تونین امتحان کنین...

Amorous.lonely.isolated 1392/04/16 ساعت 03:59

عشق پرواز بلندی ست مرا پر بدهید
به من اندیشة از مرز فراتر بدهید
من به دنبال دل گمشده ای می گردم
یک پریدن به من از بال کبوتر بدهید
تا درختان جوان، راه مرا سد نکنند
برگ سبزی به من از فصل صنوبر بدهید
یادتان باشد اگر کار به تقسیم کشید
باغ جولان مرا بی در و پیکر بدهید
آتش از سینة آن
سرو
جوان بردارید
شعله اش را به درختان تناور بدهید
تا که یک نسل به یک اصل خیانت نکند
به گلو فرصت فریاد ابوذر بدهید
عشق اگر خواست، نصیحت به شما، گوش کنید
تن برازندة او نیست، به او سر بدهید
دفتر شعر جنون بار مرا پاره کنیدیا به یک شاعر دیوانة دیگر بدهید.

سلام خیلی قشنگ بود ولی مطمئن نیستم از سهراب باشه.حدسم درسته؟ اگه دوس داشتین به وب شخصی من که تو همین وب لینک شده سر بزنید و شعرامو بخونید.خوشحال میشم...

.... 1392/04/16 ساعت 15:49 http://eight-home.blogfa.com

fek mikonam az mohammad salmani bashe.
chashm hatman

تا حالا اسمشو نشنیده بودم ولی خب شعرش قشنگ بود اگه بتونم کتابشو پیدا کنم میخونمش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد