رفتار پسران دانشجو از ترم اول تا آخر دانشگاه!(طنز)

(فقط محض مزاح!...) 

• ترم اول (ترم جو گیریدگی):
الو سلام مامانی. منم هوشنگ.
وای مامانی نمی دونی چقدر اینجا خوبه. دانشگاه فضای خیلی نازیه. وای خدا خوابگاه رو بگو.
وقتی فکر می کنم امشب روی تختی می خوابم که قبل از من یه عالمه از نخبه ها و دانشمندای این مملکت توش خوابیدن و جرقه اکتشافات علمی از همین مکان به سرشون زده؛ تنم مور مور میشه…
راستی اینجا تو خوابگاه یه بوی مخصوصی میاد که شبیه بوی خونه اصغر شیره ای همسایه بغلیمونه.
دانشجوهای سال های بالاتر میگن این بوی علم و دانشس!
لامصب اینقدر بوی علم و دانش توی فضا شدیده که آدم مدهوش میشه!!!
پریشب یکی از بچه ها به خاطر Over Dose از دانش رفت بخش مسمویت بیمارستان!

• ترم دوم (ترم عاشق شدگی):
آه ای مریم. ای عشق من. همه زندگی من.
می خواهم درختی شوم و بر بالای سرت سایه بیفکنم تا بر شاخسار من نغمه سرایی کنی.
می خواهمت با تمام وجود عزیزم.
همه پول و سرمایه من متعلق به توست.
بدون تو این دنیا رو نمی خوام. کی میشه این درس من تموم شه تا بیام باهات ازدواج کنم …
امروز یک ساعت پشت پنجره کلاستون بودم و داشتم رخ زیبایت را که همچون پروانه ای در کلاس می درخشیدی تماشا می کردم…

• ترم سوم (ترم افسردگی):
الو مامان سلام.
مریم منو ول کرد و گذاشت رفت!
مامان جون افسرده شدم آخه اولین عشقم بود حالا هم دارم میمیرم از غصه.
ای خدا بیا منو بکش و راحتم کن.
مامان من این زندگی رو نمی خوام …
دیگه خسته شدم از دنیای وانفسا


• ترم چهارم (ترم زرنگ شدگی):
الو سلام مهشید جون خوبی عزیزم؟
منم پژمان! کجایی نفس؟ نیستی؟
دلم تنگ شده واست. گنجشک کوچولوی من. بیا ببینمت قربونت برم …
مهشید جون من پشت خطی دارم. مامانمه. بعداً بهت زنگ میزنم …

الو به به سلام چطوری ندا جون؟
آره بابا داشتم با مامانم صحبت می کردم!
پیرزن دلش تنگ شده واسم! جوجوی من حالت خوبه؟
به خدا منم دلم یه ذره شده واست.
باشه عزیزم فردا ساعت ۱۱ پارک پشت دانشکده دارو…

• ترم پنجم (ترم مشروطه گی):
الو سلام استاد!
قربون بچه ات! دارم مشروط میشم، ۲ نمره بهم بده.
به خدا دیشب بابابم سکته کرد، مرد.
مامانم هم از غصه افتاد پاش شکست الان تو آی سی یو بستریه.
منم ضربه روحی خوردم شدید، دچار فراموشی شدم اصلاً شما رو هم یادم نمیاد …
اگه این مورد مشروط پشروطه ما اوکی بشه قول میدم جبران کنم …

• ترم ششم (ترم ولخرجیدگی) :
الو مامان من خونه می خوام!
راستی اون ۵۰ تومنی که ۳ روز پیش فرستادی تموم شد.
دوباره بفرست. خرج پروژه ام شد!!!

• ترم هفتم (ترم پاتوقیده گی):
خودتون دیگه سیر تا پیازشو حدس بزنین دیگه …

• ترم هشتم (ترم فارغ التحصیلگی):
الو سلام خانم.
واسه این آگهی که توی روزنامه دادید تماس گرفتم.
فرموده بودید آبدارچی با مدرک لیسانس و روابط عمومی بالا …
ای وای بر من؛ کی میره اینهمه راهــــو …

[تصویر:  0.291020001343757062_irannaz_com.jpg]

نظرات 32 + ارسال نظر
ی بنده خدا 1391/08/28 ساعت 12:39

سلام
وتشکر فراوان بابت مطلبتون
شرمنده کردین
البته فکر نکنم اوضاع حانوما بهتر از این باشه!!!!!!!!!!!!!
وای وای باید خیلی بدهم باشه!!!!!!!!!!!!!!
البته اینم شوخی بود

سلام
ممنون بابت نظرتون.
البته این مطلبو با توجه به بالا بودن جنبه افرادی مث شما گذاشتم.
چون برای خودم هم جنبه سرگرمی و طنز داشت.

nurse 1391/08/28 ساعت 21:19 http://www.nurse-91.blogfa.com

به عنوان طنز جالب بود هر چند تکراری بود ولی بازم خوندمش

مرسی

ممنون.
منت نهادین رو سرمون...

زهرا 1391/08/29 ساعت 09:57

سلام عزیزم خیلی گل گفتی برای خنده دیدن و سرگرمی با حال بود

سلام جیگر.
مرسی از نظرت!

سمانه 1391/08/29 ساعت 10:00

ایول بابا
کلی خندیدم مخصوصا قسمت تصاویرش از همه باحال تر بود
ممنون بابت مطلب قشنگت عزیزم

ممنون
دم شما گرم رفیق!!!!!!!!!!!!!!
مرسی از نظرت جیگررررررررررر!!!

hahahahahah
goooooooood
jaleb nd kami qadimy
b web ma ham sar bezenid bacheha up shodim

مرسی
چه عجب راه افتادین!
حتما

جالب بود
مرسی

ممنون از نظرت
خواهش میکنم

H>S 1391/09/02 ساعت 10:44

با تصویراش خیلی حال کردم ولی امان از این دخترا رحمم اومد به پسره آخر ترمی چقد لاغر شده بود

مرسی از نظرت
بازم سر بزن

سلام...خیلی وقت بود نیومده بودم این جا!!!
مطلب خیــــــــــــلی جالبی بود...کلی خندیدم...
میسی...

راستی قهرمانی نیم فصلمونم مبـــــــــــــارک!!!
استقلال سرور سپاهان (طرح نادیده گرفتن لنگیا)
باید حتما 4 تا میذاشتم....

سلام.
ممنون!
منم تبرکـــــــــــــــــ میگم!
(آبیتـــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!)

iranemt 1391/09/02 ساعت 18:30 http://iranemt.vcp.ir

با سلام
از وب شما دیدن کردم مطالب خوب بودن به وسایت ما نیز سری بزنید.درصورتی که مایل به تبادل لینک هستید به ما اطلاع دهید.
باتشکر
انجمن فوریت های پزشکی ایران

سلام
با مدیر وب برای تبادل لینک هماهنگ میکنم
ممنون از حضور و نظرتون

ma 1391/09/06 ساعت 16:40

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخهههههههههههههه

آلاله 1391/09/06 ساعت 23:40

ای بابا...پس با این حساب عاشقی از ما گذشته الان تو دوره دپسردگی هستیم
جالب بود عزیزم.

نه عزیزم!!!
ما همیشه هایپر بودیم و هستیم!(همونطور که عرض شد این شرایط شامل حال آقایونه)
ممنوووووووووون از نظرت گلم!!

عابد 1391/09/11 ساعت 21:34

سلام.تا جایی که من میدونم این قضیه برعکس وشما علنا جای دختروپسرو عوض کردین

سلام.
نه والا! من چیزی رو عوض نکردم. مطلبش اورجیناله!!

سلام عزیزم خیلی باحال بود.این کلمه ی هایپرو خوب اومدی...بازم از این آپا بذار.

سلام رفیق!
این طرفا؟!
مرسی گلم!!!
به روی چشم!!!!!!!!!!!!!!

EMT.hadi.gh 1391/09/14 ساعت 02:31 http://ems90.rzb.ir

سلام..
بسیار نغر و زیبا...دست مریزاد...
موفق و موید باشد..به امید تبادل دانسته ها و همکاری های بیشتر..
با تقدیم احترام فراوان.ems90.rzb.ir

سلام.
ممنون از حسن نظر و کامنتتون.
موفق باشید

[ بدون نام ] 1391/09/16 ساعت 12:13

خیلی جالب بود یکم خندیدیم با تشکر.

ممنون از کامنتتون

saeed ems90 1391/09/19 ساعت 09:24

سلام. مطلب قدیمی بود اما برا شما ک دنبال سوژه کل کل با پسرا هستین بد نبود....

شما چرا به خودت گرفتی؟!!!
نه جانم. آقایون از لحاظ سخنوری هیچوقت در سطح خانوما نیستن که بخوان سوژه ما بشن!!!!!!!!!

محیط زیست 1391/09/22 ساعت 23:01 http://n-khorasan.ir

سلام قالبتون جالبه.صد رحمت به شما وبلاگ فوریتها که ضایع بود حالم بهم خورد از مطالبشون
موفق باشید

سلام.ممنون از حضورتون

نیما 1391/09/24 ساعت 20:18

سلام
مطلب با نمکی بود
خندیدیم
ممنون

سلام
مرسی!

سلام واقعا مطلب خوبی بود یه جورایی آدما یاد جوونی هاش می ندازه

سلام
ممنون از حضورتون

نوید 1391/10/19 ساعت 13:33 http://navid.boj067@yahoo.com

سلام حالا فکر می کنید رفتار شما دخترها از ترم ۱تا ترم اخر چطوره۱۶۲

سلام.
رفتار ما؟
خب معلومه! خیلی عاقلانه اس. اینو که همه میدونن دیگه سوال پرسیدن نداره!

۳tare 1391/11/18 ساعت 23:06

ye matlabi ham az vaze khodemoon dokhtara va aksemoon bezar
agha pesarha bedoonan che khabare
ziad beheshho bar khorde
edalat ro raayat konim behtare
mer30

kodom zokuri alayhe khodesh harf zade k man bekham inkaro bekonam?edalato reayat konam k badtare,unvaqt joz tamjid az khanuma chizi nadaram k begam.hala shoma b del nagir.aqayun fahmidan shoma modafee hoquqe paymal shodashun hasti!
Mamnun

morteza 1391/11/20 ساعت 17:20

نه بابا اینجوریام که میگین نیست ....

morteza 1391/11/20 ساعت 20:09

سلام شوخی جالبی بود ما جنبمون بالا بالاهاست...
ولی با جناب محیط زیست ،ضایع اون قیافته وقتی که داری این نظرو میخونی

ما هم ک چیزی نگفتیم..
ممنون از کامنت و جنبه بالاتون

۳tare 1391/11/23 ساعت 22:00

mre30
khoobe k aghayoon fahmidan khanoomha b fekreshoonan

khahesh...
age mayelid moshakhasatetoon ro daghightar bedid ta daghightar motevajeh beshan k b fekreshoonid!

nader 1391/12/08 ساعت 15:48 http://kbmb.blogfa.com

واقعا وبلاگ قشنگی دارید خیلی خوشم اومد از وبلاگ زیباتون خیلی هم خوشحال میشم با وبلاگتون تبادل لینک بکنم چون باعث خوشحالیه من از دانشجوهای دانشکده بهداشت هستم
kbmb.blogfa.com بهداشت محیط 91 بجنورد
به وب ما هم سر بزنید باعث خوشحالیه.

ممنون.شما لطف دارید...
با مدیر وبلاگ برای تبادل لینک هماهنک میکنم.
حتما

[ بدون نام ] 1392/02/02 ساعت 08:47

یونس 1392/02/07 ساعت 17:24 http://yunes.blogsky.com

Amorous.Lonely.isolated 1392/03/27 ساعت 11:30

این روزها نیز میگذرد اى رهگذر.
Why war? Let's be friends

مرسی از حضورتون.
اینا فقط محض سرگرمیه. جنگی در کار نیس...

bad girl 1392/03/28 ساعت 20:44

سلام.
انتظارم از این وب همگانی چیز دیگه ای بود...
توقع داشتم لااقل دوستانی که مطلب میذارن،مطالب دست نوشته خودشون باشه. یک مطلب دست نویس حتی اگه پر از غلط املایی و نگارشی باشه، یا یک عکس ساده که حتی با یک دوربین 3مگاپیکسلی گرفته شده باشه به صدتا مطلب کپی شده می ارزه.بچه ها مشتاقند وقتی پا به این وب میذارن یه چیزی رو ببینن که نزدیک به خودشونه.اینطوری جذابیت وبتون صد چندان خواهد شد.
مدتی هست که از افتتاح وبتون میگذره. پس دست بکار شید و با انتشار مطالبی که مختص خودتون و از خودتونه به درجه بی نیازی از مطالب وب سایتهای مختلف و خودکفایی داخلی(!) برسید...
خیلی ساده اس، فقط کافیه از نوشتن و ایجاد خلاقیت نترسید!...
موفق باشید دوستان

ممنون از مقابله ب مثلتون

بارون 1392/04/19 ساعت 05:09 http://eight-home.blogfa.com

خوشحال میشیم ب وب ما هم سر بزنید.
Amor....lon...is..

بارون 1392/04/21 ساعت 14:53

ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ۵ ﺳﺎﻟﮕﯽ : ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻣﺎﻣﺎﻥ : ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ۱۶ ﺳﺎﻟﮕﯽ : ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻣﺎﻣﺎﻥ : ﺑﺮﻭ ﭘﯽ ﮐﺎﺭﺕ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﻡ !
ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ۲۵ ﺳﺎﻟﮕﯽ : ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻣﺎﻣﺎﻥ : ﺣﺎﻻ ﺑﮕﻮ ﮐﯽ ﻫﺴﺖ ! ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ! ﮐﺠﺎ ﺩﯾﺪﯾﺶ؟
مامان جون خیلى دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد