داستان طنز زوج خوشبخت ::.

یک زوج در اوایل 60 سالگی ، در یک رستوران کوچک رومانتیک سی و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته بودن. ناگهان یک پری کوچک سر میزشان ظاهر شد و گفت: چون شما زوجی اینچنین مثال زدنی هستید و درتمام این مدت به هم وفادار موندید ، هر کدامتان میتوانید یک آرزو بکنین. خانم گفت: اووووووووووووووووه، من میخواهم به همراه همسر عزیزم ، دور دنیا را سفر کنم. پری چوب جادوئیش را تکان داد و دوتا بلیط برای خطوط مسافربری جدید و شیک در دستش ظاهر شد. حالا نوبت آقا بود، چند لحظه فکر کرد و گفت:خب ، این خیلی رومانتیکه و فقط یکبار در زندگی اتفاق میافته ، خیلی متاسفم عزیزم ولی من آرزوی من اینه که همسری 30 سال جوانتر از خود داشته باشم. خانم و پری سخت ناامید شده بودن ولی آرزو، آرزو دیگه!!!! پری چوب جادوئیش را چرخاند و .....آقا 92 ساله شد!

نظرات 6 + ارسال نظر
مژگان 1391/09/24 ساعت 20:11

جالب بود واقعا!
درس عبرتی باشه واسه آدمای طمعکار!!...

خواهشششش عزیزم .اره واقعا....

آلاله 1391/09/25 ساعت 20:59

سلام
دم پری دریاییه گرم

سلام اره واقعا..............مرسی

با عرض سلام خدمت شما
با توجه به برگزاری ششمین جشنواره شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و محورهای مربوطه، از شما دانشجوی محترم تقاضا میشود شرکت و آثار خود را ارسال نمایید.
محورهای جشنواره :
وبلاگ علمی- آموزشی
مولتی مدیا
نرم افزارهای آموزشی موبایل
مولاژ
فیلم های آموزشی
جهت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.
http://sh-motahari-nkums.blogfa.com

خوشم اومد ضمنا اون پری خانوم و آقا بودنش مهم نیست مهم منطقی بودنشه که رذالت مرده رو فهمیده و از خانومه که آرزوی عاشقانه کرده بوده دفاع کرده...

ممنون از نظرت!
آفرین! تو اصل مطلبو فهمیدی!!

سمیه 1391/10/05 ساعت 08:34

سلام چونی زهرا جیان
زهرا دلم برات تنگ شده واسه همه تون
مطلبت هم خوب بود

سلام عزیزم مرسیییییییییییییی گلم .دلم برات یه ذره شده.به احتمال زیاد ترم بعد منم میرم.حتما اگه شد بهت یه سر میزنم

س س 1392/02/02 ساعت 08:27

کاش خدایکی ازاین پریاهم نصیب من کنه

آرزوهای بهتری دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد