تـلاش جالب پـزشکان در جهت شـادی بیـمارانشان


تغییر فضای روانی بیمارستان برای بیمار و همراهانش شاید در برخی اوقات از درمان اثر بخش تر باشد. خصوصا اینکه بیماران در سنین کودکی باشند یا سالمندان مبتلا به بیماری های جدی و یا حتی جوانانی که به بیماری های سخت مبتلا هستند. برای آرامش بخشیدن به دل های پریشان بیماران حتی می توان به خنداندن متوسل شد چراکه خنده بر هر درد بی درمان دواست.

تصاویر زیر بیمارستانی در کشور اسلوونی را نشان می دهد که پزشکانش برای تقویت روحیه ی بیمارانشان نقش دلقک را بازی می کنند. به نقل از رویترز از سال 2004 تابحال با الهام از دکتر آدامز این شیوه را در بیمارستان های مختلف سراسر اسلوونی بکار می برند بطوریکه پروسه ی این نوع درمان بسیار نتیجه بخش بوده و در تسریع بهبودی بیماران بویژه بخش کودکان کمک شایانی نموده است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org\گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نظرات 11 + ارسال نظر
....... 1391/10/05 ساعت 20:31

سلام.

کاشکی پزشکای ماهم حاضر بودن این غرورشونو بذازن کنار و بجای اینهمه غرور سعی کنن به درمان بیمار فک کنن.



فک نکنین بیکارما!!!!!!!!!!!!

ننننننننننننننننهههههههههههههه.

فقط ی خورده اینجا کارش راهته ک ی ریز تو نتم.

موفق باشین خانوماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.



از کجا میدونین؟
شاید پزشکای ما هم با همچین طرحی روبه رو بشن ازش حمایت کنن

... 1391/10/06 ساعت 16:08

مگه اینکه دکترای ما از آبروشون سیر شده باشن!
تصور کنین دکتر مجد یا دکتر خاکشور خودشونو اون مدلی درس کنن!

پس قبل از هر چیزی نگرش مون رو عوض کنیم.

nurse 1391/10/07 ساعت 09:50 http://www.nurse-91.blogfa.com

سلام وب شما لینک شد لطفا وب مارو لینک کنید

اوکی

هم دانشگاهی 1391/10/08 ساعت 19:08

سلام چرا دیگه بعضی هاتون مطلب نمیذارید؟ کل انرژیتونو مثل اینکه همون اول کاری مصرف کردین. وب شما قبلنا خیلی قشنگتر بود. ممنون

epidemiologist 1391/10/11 ساعت 23:41

مطلب جالبی بود .

شکلات 1391/10/13 ساعت 10:55

افرین به این ایده جالب و معلومه که هدف واقعی شون بر خلاف بعضی پزشکا چیه!!!!

مصطفی.90 1391/10/13 ساعت 20:36

اونا از بیکاری و مستی شونه لابد وگرنه که ایرانیا برا این کارا وقت ندارن. عبارت پرتکرار بالادستها: وقققققت ندارمممم

[ بدون نام ] 1391/10/14 ساعت 16:25

دوستان لطفا فقط واسه پست نویسنده نظر بذارید.
احوالات شخصی دیگران رو در کامنت هاتون ذکر میکنید، جالب نیست.
ممنون...

ایام شیرین و خوش مطالعه در فرجه ها و امتحانات رو تبریک میگیم!
برا همه تون آرزوی موفقیت داریم!







مصطفی.ع 1391/10/20 ساعت 19:38

انشالله بتونیم وظایفمونو در قبال مریض خداپسندانه انجام بدیم و مدیون نشیم.

ولی کمی اغراق امیز بود.

میخک 1391/11/22 ساعت 19:30

آلاله جان یه مطلب علمی شیک نمیذاری؟

گیرم بیاد حتما

میخک 1391/12/02 ساعت 23:41

سلام خانومی.
یه گلایه دارم
البته قبلش بگم نتیجه زحمات شما ابدا گلایه نیست و جای بسی تقدیر هم هست.
اما...
نمیدونم چرا بعضی دوستان از گروه 6تایی ها
بقول خودشون البته
دوست دارن بقیه رو خراب کنند.
اگه من با اسم واقعی نمیام خب واسه خودم دلیل دارم
نیازی نمیبینم واسه اونا توضیح بدم.
وقتی لینک میشید با سایر همکاران "طب"
باید مهمان پذیر باشید.
وقتی میخواید تصمیم بگیرید مطلب بذارید
قبلش باید امادگی پذیرش حتتتتتی نظرات و جنبه های مخالف قضیه رو داشته باشیم.
دو روز دیگه این خانوم مژگان خانوم، گذرش به من نخواهد خورد؟
چطور روش میشه تو چشای من نگاه کنه؟
شایدشما از قضیه خبردار نباشی اما اونی که باید بشنوه، قطعا داره میشنوه!
خواستم بگم واسم خیلی محبوبی آلاله عزیزم که دارم اینارو واست میگم...
من حتی احادیث ائمه که با اسم خودم تو وب ها گذاشته بودم رو، واسه نویسنده ها نظر گذاشتم که ویو نشه!
نمیدونم چرا دوستت میاد حالا تو وبش رد و نشون منو همه جا و تو هر پستی که دستی بر قلم داره، جسارتا و کراهتا جــــار میزنه؟
دلیلیش هرچی هست، بنظرم اصلا جالب نیست.
مدیونه...

وامـا...
دوما :
ادب و احترام در هر جایگاهی که باشی، از تو پادشاهی خواهد ساخت که در قلب ها میتونی حکومت کنی
بهش بگو: خدا در هر شرایطی عکس العمل هر عملی رو بهش نشون میده! مواظب عقوبته باش ...


همچنان منتظرم که مطلب شیک علمیه رو بذاری خواهری
راستی زایمان گرفتنتاتون دیدن داره!!!
فک کنم بعنوان مربی یه روزی هستم در خدمتتون

آرزوی ما همه موفقیت شما
و شادیتان همه آرزوی ماست...

میخک جان سلام
من در جریان اتفاقاتی که بین شما و دوستم افتاده نیستم و بهتر میدونم در این جور موارد سکوت اختیار کنم و درباره هیچ کس پیش داوری نکنم.
مطلب هم چشم حالا نمیشه علمی نباشه؟
من خودم رو مقید به مطلب گذاشتن نمیکنم چون واقعا بعضی مواقع مطلبی که به دلم بشینه نیست ولی در اولین فرصت حتما من هم وبلاگ رو آپ میکنم.
موفق باشی خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد