عنوان ندارد!...

سلام بچه ها... 

میخوام بدونم تو تعطیلات (و غیر تعطیلات) کیا میان به وبلاگ سر میزنن، پس حتما اگه اومدید جواب سوال این پستمو بدید تا بعد تعطیلات پوست اونایی که نمیانو بکنم!...(اگه خودم هم گاهی بی معرفتی کردم پوزش!..) 

آرزوتون واسه سال 92 چیه؟ یعنی آرزویی که تو همین سال محقق بشه... 

مــــــــــــــــــــرسی!... 

پ.ن: این آپ از روی بیکاری نیست. درضمن غیبت اونایی که رفتن مسافرت یا به هر دلیلی (دلیل قانع کننده)نمیتونن بیان وب هم موجهه. البته خودمم ممکنه تا یه مدت نباشم...

منتظر کامنتاتون هستم!...

نظرات 10 + ارسال نظر

دوس دارم تو این سال جدید ماشین بخریم..آخه امسال عید بخاطر همین نرفتیم مسافرت!

آپم..بهم سر بزن

ایشالا ک میخرین و همین تابستون دونفری یه مسافرت توپ میرین!...

آی سودا 1392/01/05 ساعت 15:23

سلام دوست عزیز
خب از اونجایی که تعداد آرزو ها رو نگفتی تا جایی که بشه میگم
دوست دارم سال خوبی واسه همه باشه،بعد سلامتی و برکت واسه خونواده ام،موفقیت و سرفرازی برادرم،و آرزوی بهترینها در همه ی زمینه ها واسه دوستان و آشنایانم،و در آخر هم خدا هرچه قدر که دوست داشت به خودم کمک کنه
موفق باشی دوست من و سال خوبی داشته باشی.

سلام گلــــــــــــــــم...
آفرین! ب موقع حضورتو اعلام کردی!
خیلی خوبه...امیدوارم به همه ارزو های قشنگت برسی...
ممنون.
ولی ارزوهامونو جزئی تر هم بگیم جالب میشه.
تو هم موفق باشی عزیزم.

محیط زیست 1392/01/06 ساعت 13:24 http://n-khorasan.ir

سلام امیدوارم سال خوبی داشته باشید

سلام
ممنونم.
همچنین...

سلام.
وبلاگتون رو دیدم.ان شا الله با همین ترتیب با اتحاد بچه های پرستاری با خوبی و خوشی پیش برید.
با تبادل لینک موافقین؟منو با اسم فقط و فقط کامپیوتر لینک کنین اگگه مایل بودین

سلام.
ممنون.
با مدیر وبلاگ برای تبادل همانگ میکنم.
سپاس از نظرتون

چه دوستای بی معرفتی داری!!!!
خب آرزو های من....

اول که همون آرزوهای معمولیه دیگه!!!
بعدشم که من در امر مهـــــــــــــــــــــــــــــــــم تحصیل موفق باشم!
و آدم معروووووووووووووووووووووووووووفی بشم!

و در پایان استقلال همیشــــــــــــــــه برنده باشه!!!!

نه...اینطورام نیس. حتما سرشون شلوغه...
دعا میکنم به همه آرزوهات برسی عزیزم!...

مبصر کلاس 1392/01/14 ساعت 21:55

اولین آرزوم سلامتی برای همه اس
دومین آرزوم اینه که امسال یه سال پرپول واسه همه باشه
سومین آرزوم اینه که امسال ما مامایی ها به مراد دلمون برسیم و بتونیم با موفقیت یه نی نی خوشگل به دنیا بیاریم.
یکی دیگه م هس بگم دیگه تموم نه ولش کن زیاد میشه.
راستی عیدتون مبارک

به به... مبصر کلاس! این طرفا خانوم؟ راه گم کردی؟...
پولو خوب اومدی!! ایشالا به همشون میرسی و میرسیم...
خب میگفتی آخریشو..
سال نو بر شما هم مبارک

نادر 1392/01/16 ساعت 10:24

سلام
اول که سلامتی.
دوم پول.
سوم پول برسه بقیه ارزوها خود به خود حله.

سلام
فک کنم ارزوهای همه تقریبا از این حالت خارج نیس.
سلامتی و پول...
سپاس از حضورتون

سلام وبت خیلی خوبه دوست داشتم
خوشحال میشم بیای وبم

نظرتو حتما بگو انتقاد هم فراموش نشه.

ممنون

سلام ممنون.
میام

سلام من اومدم امیدوارم منو راهنمایی کنید

سلام ازاین که اومدم به این وب بنا به سفارش یه عزیز مهربانی بود که با حرفاش منو اروم وراهنمایی کرد.نمیدونم ایا کامنتای من رو میخونه یا نه ولی میخواستم بگم ممنونم ازت که با حرفات من غم زده رو اروم کردی
من شمارو لینک کردم اگه دوست داشتین منو لینک کنید اگرهم نه من همیشه میام به وبتون از مطالبتون استفاده میکنم
به سلامتی تمام مادران که بهشت در زیر پایشان است
به سلامتی تمام بی مادران که شوق نگاه مادرشان را دارن

سلام.
ممنون از حضورتون در این وب.
با مدیر وب برای تبادل لینک هماهنگ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد