عرض تسلیت

 

 

فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت خانم فاطمه زهرا خدمت همه تون تسلیت عرض میکنم.

نظرات 5 + ارسال نظر

منم شهادت حضرت فاطمه(س) رو به همه دوستان تسلیت میگم..........باشد که با چادرمون ادام هی راهش باشیم

ممنون...

یه دوست 1392/01/24 ساعت 23:26

دلم امشب گرفته خیلی غم دارم تو دلم ولی میدونی چطور اروم شدم وقتی رسیدم به مراسم مادرم بی بی زهرا وقتی اشک تو چشام جمع شد اروم شدم خدا کنه همه اروم بشن
منتظرم

یه دوست 1392/01/26 ساعت 17:42

مادرم آخرین لحظه دیدار تو
آخرین لحظه عمر من بود
مادرم آخرین حرفهای تو
آخرین لالایه های من بود
مادرم آخرین اشک های تو
آخرین گریه های من بود
مادرم آخرین مهربانی تو
آخرین مهربانی دنیای من بود

سپاس از حضورتون

س س 1392/02/01 ساعت 09:25

حال کردم باعکسه

amor....,lone..,is.... 1392/04/12 ساعت 23:33

کاش می توانستم تمام دلتنگیهایم را بر کوله بار خدا میریختم تا با تنهائیش به کول بکشد
بدون هیچ خمی بر ابرو
اما افسوس که داده را پس نمی گیرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد