ساده می گویم : خـدایــا دوسـتـت دارم ...

 

 

به تو من خیره می گردم ؛

به این جنگل ...

به این برکه ...

به خط نور ...

 به این دریا ...

به رقص آب ...

به این افسون بی همتا ...

چه باید گفت؟

کمک کن واژه ها را بر زبان آرم ؛

بگویم لحظه ای از تو ...

از این زیبائی روشن ،

از این مهتاب ...

بریزم با نسیم و گم شوم در شب ؛

بخندم با تو لختی در کنار آب ...

زبانم گنگ و ذهنم کور ،

تنم خسته ، دلم رنجور ...

تمام واژه ها قامت خمیده ،

ناتوان ...

بی نور ....

پر از پیچیده گیست این ذهن ناهموار ؛

سکوت واژه ها درهم تنیده ،

مثل یک آوار ...

من از پیچیده گی ها سخت بیزارم ؛

تو با من ساده می گویی و من هم ساده می گویم :

" خـدایــا دوسـتـت دارم "


شاعر : حدیث سامی

نظرات 5 + ارسال نظر

کار پاره وقت در همه شهر های ایران

قابل توجه دانشجویان و متقاضیان شغل دوم و پاره وقت در سراسر کشور

همکاری به صورت اینترنتی می باشد در نتیجه دسترسی به اینترنت ضروری بوده

دیپلم ، فوق دیپلم ، کارشناسی و کارشناسی ارشد تمامی رشته ها

نوع همکاری در زمینه مدیریت ، بروز رسانی ، تولید محتوا برای وب سایت های ایرانی مختلفی می باشد

همکاری با ما نیازمند هیچ گونه بازاریابی تلفنی ، اینترنتی ، حضوری نمی باشد.

جهت مشاوره و درخواست همکاری با شماره های زیر تماس بگیرید

021476244

ثبت نام :

http://www.obdic.ir

سامانه پیامک 100030092

بسیار زیبا بود!
التماس دعا...

ممنون...
محتاجیم ب دعا عزیزم...

.... 1392/04/29 ساعت 03:49

الو سلام
منزل خدا ست؟
این منم مزاحمی که آشناست
هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط، در انتظار یک صداست
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است
به ما که می رسد،حساب بنده هایتان جداست؟
الو.....
دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟
چرا صدایتان نمی رسد کمی بلندتر
صدای من چطور؟
خوب و صاف و واضح و رساست
اگر اجازه می دهی برایت درد دل کنم
شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست
دل مرا بخوان به سوی خود تا که سبک شوم
پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست,و عشق او...
الو،مرا ببخش،باز هم مزاحمت شدم
دوباره زنگ می زنم،دوباره.....

زیبا بود.
ممنون از حضورتون

بارون 1392/04/29 ساعت 03:50

پرسیدند :
کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد؟
«گفتم :»
هیچکدام.
به گمانم چون از سنگ بودنش مغرور بود تنها شد .
«بارالها! تنهایم مکن ...

؟

.... 1392/06/01 ساعت 18:16

تو مرا یاد کنى یا نکنى
باورت گر بشود گر نشود
حرفى نیست اما
نفسم میگیرد در هوایى ک نفسهاى تو نیست
سهراب سپهرى

ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد