یلدا مبارک

 

 

پیشاپیش یلداتون مبارک...!  

پ.ن: داشتم فک میکردم وبمون یه جورایی شده تقویم برا خودش D:

نظرات 14 + ارسال نظر
نیلوفر(آبی دلان) 1392/09/29 ساعت 19:15



یلداتون مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک !!!

ممنون .

نیلوفر(آبی دلان) 1392/09/29 ساعت 19:17

اینم یه هدیه کوچولو واسه شما ... یکی از شعرامه :




" همسفر "

دیده بان کشتی راهت شدم .

با من می آیی ، همسفر ؟!

با منی که در این ظلمت تنهایی راه

در پی پنجره ی قوس قزح می گردم .

در پی روزنی از طالع نور

در پی آتشی از جنس بلور ...

من پر از فانوسم !

شباهنگام ، می خوانم سرود باد را

با فریاد .

در آغوش سحر می خوابم .

با نسیم سحری می آیم .

صبح را می بینم

در میان نفسی ، از آتش !

عشق را می یابم

در سکوت قفسی ، در آتش !

دیده بان عاشق راهت شدم

با من می آیی همسفر ؟!

مرسی عسلم!! :*
شعراتو هرجایی نذار اینقده خوشگلن میدزدنش ها...

محمد گرایلو 1392/09/30 ساعت 12:58

یلدا بخت بی ستاه عروس من بود
که بایک دسته گل یخ
مان ماه وزمین گم شد

محمد گرایلو 1392/09/30 ساعت 13:14

امتحانات یاد مون نره بخشنامهای جدید رو پیگیر باشیم
هنگام درس دادن استاد سر کلاس :


(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)

وقتی استاد خبر امتحان رو میده :


(o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O)


موقع امتحان:


(←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→)

وقتی استاد موقع امتحان حواسش جمع میکنه واسه مچ گیری:


(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)

وقتی که نمره ها رو میزنن :


(͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏)‬

محمد گرایلو 1392/09/30 ساعت 13:34

به خدا سوگند اگر سوالاتِ امتحان را در دست راستم و جواب سوالات را در دست چپم قرار دهند باز هم حسش نیست که درس بخونم !

لـذتی که در خوابیدن روی جزوه هست تو خوابیدن روی تختخواب نرم نیست !

سمانه 1392/09/30 ساعت 14:10

یلدای توهم مبارکککککککککککککک

احتمالا مورخشم شمایی

مرررررررررررررررررررسی!!!

آی سودا 1392/09/30 ساعت 15:57

ای نور شبان من شادیت از آن من
ای در دل و جان من یلدات مبارک باد
ای روشنی دیده خلق تو پسندیده
ای لاله ی روییده یلدات مبارک باد

این شعرم از من تقدیم به همه تون
یادا به همه مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشید.

مرسی عزیز دلم.... خیلی قشنگ بود

بارون 1392/09/30 ساعت 16:58

به صد یلدا الهی زنده باشی
انار و سیب و انگور خورده باشی
اگر یلدای دیگر من نباشم
تو باشی و تو باشی و توباشی …

ممنون از حضورتون

... 1392/09/30 ساعت 16:59

نیلوفر: اگه شعر برا خودته خیلی قشنگه!
(در میان نفسی از اتش!
عشق را مییابم
در سکوت قفسی در عشق!
دیدبان عاشق راهت شدم)
شعرت قشنگه ولی ن ب اندازه قلم سرو
موفق باشید.

ممنون از حضورتون

مشاور 1392/10/06 ساعت 16:35

خواب آلودگی زمستان افسرده‌مان می‌کند


در فصل زمستان به علت کمبود آفتاب و نور تغییرات هورمونی اتفاق می‌افتد که به شکل گذرا و موقتی است و حتی منجر به خواب آلودگی می‌شود.
در زمستان به علت طولانی شدن طول شب و کوتاه شدن طول روز افزایش افسردگی‌های فصلی را ناشی می‌شود.

در فصل زمستان به دلیل کمبود آفتاب و نور تغییرات هورمونی اتفاق می‌افتد که به مشکل گذار و موقتی بوده است وبا شروع فصل بهار به تدریج از بین می‌رود.
در فصل زمستان به دلیل تنظیم نبودن خواب‌های روزانه و افسردگی فصلی احساس خستگی و خواب آلودگی در طول روز وشب به وجودمی‌آید.

ورزش خصوصاً تحرکات زیاد از بروز این حالت پیشگیری می‌کند، همچنین در هنگام شب وعصر با نور مصنوعی بیشتری را برقرارکنید.

تمامی کامنت های شما در انواع سایت ها قابل سرچ هستن! در ضمن کسی خواننده کامنت های بلند بالای شما نخواهد بود!!! ضمن اینکه اینطور مطالب با منبع نامشخص اعتباری نداره و همینطور ممنون میشیم شما هم وقتتون رو بیخودی صرف گذاشتن کامنت های نامرتبط با عنوان مطلب در این وبلاگ نکنید

آی سودا 1392/10/09 ساعت 13:31

سلام نیلوفر جون ممنونم لطف داری قابل دوستان رو نداشت.

نیلوفر(آبی دلان) 1392/10/12 ساعت 14:47

" مرگ "


نفس هایم را

به تو می بخشم .

مرگ

سال هاست

چشم به راه من است ...!



پ.ن : تمامی اشعاری که من تو کامنتام می نویسم ، اسعار خودم هستن . :)

ممنون بخاطر اشعار زیباتون...

م 1392/10/17 ساعت 11:05

نقدخوبی یود
اما به خودت هیچ وقت اجازه نده ک برای دیگران تعئین تکلیف کنی دختر خوب

میبینید چیزی ک اسمش رو گذاشتید تعیین تکلیف جواب داده..!
(ضمنا باید ب عرض برسونم ما همیشه از مخاطبای وبلاگمون سپاسگزاریم بابت سر زدن ب این وب و درج کامنتهاشون. ولی نه هر مخاطبی و با هر سبک کامنتی مخصوصا از نوع بی محتواش!!!)

م 1392/10/19 ساعت 19:20

بله اول سلام
بالا غیرتن معنای اسم کشورها
تقویم شدن وبلاگتون
خاطرات یک سربازو
شعر ودکلمه نوشتن
عکس نامردی کردن دوپسر به یک دختر
و..........................
هزاران چیز دیگه چه ربطی به یک کارشناس مامای داره

تنها کامنتی ک تواین بازار ربطی ب علم وتخصصتون بود فقط ۲ موردبودو بس که تاسف داره که نتونید رشتهی خودتونو به ی نفر معرفی گنید
واقعا یکمم دانشجو باشید ن دانشجو نما
وبلاگای هم رشتهای شهرهای دیگه رو ببینید انوقت...
محتوا رو معنی کنید
نقد پذیر باش اگر هستین کامنتو بزار رو دستاپ تاواکنشارو ببینی
بیبینیمو تعریف کنیم

اولا اگه زحمت میدادید به خودتون و یه نگاه به موضوع بندی وب مینداختید می فهمیدید ک اینجا یه وبلاگ کلاسیه و نه صرفا علمی(!) و هرچیزی ک دلمون بخواد توش جا میدیم!!! در ثانی کسی دعوتتون نکرده اینجا!! چیزی هم ک جنابعالی درج کردید اسمش نقد نیس ک بخوایم نقد پذیر باشیم!!!
اوکی! ب درخواستتون در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد