نمره انسانیت

روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را درباره انسانیت پرسیدند

در جواب گفت اگر زن یا مرد دارای اخلاق باشد

نمره ۱ میدهم

اگر دارای زیبایی هم باشد یک ۰ جلوی عدد یک میگذارم:۱۰

اگر پول هم داشته باشد یک ۰ دیگر جلوی عدد ۱۰ میگذارم:۱۰۰

اگر دارای اصل و نسب هم باشد یک ۰ دیگر جلوی ۱۰۰ میگذارم:۱۰۰۰

ولی اگر زمانی عدد ۱ رفت(اخلاق) چیزی به جز ۰ باقی نمی ماند:۰۰۰

و ۰ هم به تنهایی هیچ است و آن انسان هیچ ارزشی ندارد!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
فرزانه 1390/10/01 ساعت 00:13

نمره ی من که ۱۰۰۰.
و مطمن باش یکش هیچوقت نمیره

مطمئنم خانوم نماینده!!!
تو قلب من جا داری!

مصطفی پرستاری۹۰ 1390/10/01 ساعت 12:16

خیلی جالب بود

ممنون از نظرتون

احد 1390/10/01 ساعت 17:01 http://stnkums89.blogsky.com

111111
جالب بود

قابلی نداش!

آره واقعا همینجوریه...
راستی به وبلاگ ما هم سر بزن

ما هم امیدوایم هیوا جان!
چشم.دیروز اومدم بازم میام!

دیروز خوش اومدی عزیزم
ایندفعه اومدی به مطالب منم نظربده

حتمااااااااااا!!!!!

س ی س 1390/12/08 ساعت 22:37

مطلبت,جالب نبود
شگفت انگیز بود

ممنووووووووووون!!!!

نگاه 1390/12/08 ساعت 22:56

کاش میفهید...

؟؟؟

نگاه 1390/12/09 ساعت 21:12

جای این حرفا نیست اما دوس دارم نظرتونو بدونم
اگه ی بسره فوقولاده با احساس,صادقانه عاشق ی دختر بشه ک ن احساس داره ن دل ن اخلاق ن...
باید چیکار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم نمیتونه بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دختره نه دل داره نه احساس نه اخلاق؟
نمیدونم! هر دختری یه اخلاق خاصی داره اگه یکی رو دوست داری باید با اخلاقش کنار بیای .در ضمن هیچ دختری بی احساس نیس!!!!

نگاه 1390/12/09 ساعت 23:39

طرفم بی احساس نی
اما داستان زندگیم شده مثل سریال تلویزیونیه مرگ تدریجی یک رویا
ی عده حسود ک چشم دیدن خوشبختیه منو طرفمو نداشتن
خیلی موزیانه زندگیمو بهم زدنو حتی فرصت خداحافظیرم بهم ندادن؟؟؟؟؟؟

خدا ازشون نگذره...
گاهی وقتا باید واسه چیزی یا کسی که دوسش داری بجنگی.

نگاه 1390/12/10 ساعت 21:43

نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه چقد؟؟؟؟؟؟؟
اما همیشه دلم راست گفته و الانم هر کار میکنم ک دل بکنم,نمیتونم
اگه خودمم دل بکنم
دل راضی ب جدایی نمیشه,همونطور ک تا الان نشده

نمیدونم ایشالا یه روزی دوباره به هم برسین.من واستون دعا میکنم!!

نگاه 1390/12/11 ساعت 21:29

دیگ نمیخاد برام دعا کنید
اخ ی چیزایی از عشقم فهمیدم ک از هرچی...بدم میاد,هرچند همه دخترا مثل هم نیستن

واقعا واسه این اتفاق متاسفم.
با جمله آخرتون هم کاملا موافقم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد